Blogia
L'ombra de les llums

és l'aniversari del meu petitó

és l'aniversari del meu petitó Avui és dia 2 de maig... el meu petitó compleix21 ANYS!!!!!!!!. Des d'aquí m'agradaria felicitar-lo i que tothom ho llegís. Mai m'he sentit sola estant al seu costat i tenint les seves carícies sota les meves mans m'ha estat més fàcil somriure. Deixa'm recordar-te un dia qualsevol, sota la llum d'un fanal mig fos, rere una església. Una rebelació, un secret, una sorpresa, una cançó... hi va haver un abans i un després d'aquella nit en nosaltres, un abans i un després d'aquella església, un abans i un després d'una anada a Sant Pol, un abans i un després d'un llegir en un banc del castell de Malgrat, un abans i un després d'atravessar tants miralls junts, i de tants cops llençar-nos junts al buit, un abans i un després d'ahir, un abans i un després d'ara. Cada moment amb tu és per mi una frontera entre el que he estat i el que seguiré éssent, perquè tu em renoves i em salves. Un cop et vaig dir ke seria la teva companya d'armes. Ho seguiré éssent, procuraré sempre deixar-te prou espai com perquè puguis estendre les ales mentre et faig un petó. Ets una de les poques coses que em fan tornar al passat, una de les poques coses que aconsegueixen que el revisqui sense nostàlgia. Gràcies. Per tu aquest recordar, per tu aquest agraïr.... "Agárrate de mi mano... que tengo miedo del futuro... y detrás de cada huida estabas tú, estabas tú..."...no des la luz....

Si Peter Pan viniera

Si Peter Pan viniera a buscarme una noche azul
que me sorprenda a oscuras, por favor, que no de la luz
no vaya a descubrir que suelo mentir
cuando juro ser aún ese niño,
quién le va a contar que la gran ciudad
no dejo ninguno,
ni uno vivo...

Estrella fugaces mi más breve instante
respiran el humo,
escuchan el mudo rumor que nace en sus vientres,
fueron arrojados al acantilado de al cruel favela,
huyen de las hienas de escuadrones de la muerte.

Si Peter Pan viniera a buscarme una noche azul
que se extingan los soles dónde diablos te esconderás tú
Mowgly coserá botas en Ceilán
no escuchará rugir de noche a Bagheera,
Tom Sawyer reirá tras el humo del crack
si en esta redada logra salvar la vida.

Si Peter Pan viniera a buscarme una noche azul,
que nos sorprenda a oscuras, por favor, apaga la luz,
si quieres evitar que en la tempestad
le queme la fiebre de niños ancianos,
quien le hará entender que al amanecer
cierran con grilletes sus ojos cansados.

Niños que perdí, a los que mentí
gritan a lo lejos
arañan el hielo de la luz de la mañana.
Niños con espinas con cuencas vacías
que te lanzan piedras,
tiñen las sirenas de todas las ambulancias.

Ismael Serrano

T'stim

7 comentarios

Elena Berlanga (Hellen!) -

Vaya declaració d'amor, Déu meuu...El primer paràgraf és preciós, i bé, la cançó és de les que trenca el cor, que fa pensar...i Peter Pan...Qui no ha somiat ser Peter Pan i evadir-se allunyantse al país de "Mai més a la vida"...no deixar mai de ser nen, viure amb il.lusions i alegries constants...La felicitat existeix, quan s'és nen. És per això que suposo que és àn màgic recordar la infància i els records.

Bàrbara -

Marta que stupenda quets!!! com pots ser tan especial per tanta gent!!!!
T'estimooo mooolt i a tu Quim per suposat que tb!!! Moltes felicitats pels 21!!!
I a tu Marta felicitats x la web!!!! Un petó inmens!!!!!

Natalia -

Només he de dir una sola paraula k descrigui a la persona mes interesant que he conegut.ÚNICA (Tinc moltes ganes d veure't,i seguiex així,ERES INDESTRUCTIBLE!!!)

la lluna, la pruna -

Moltíssimes gràcies Elma! Quim, continuaré dient-ho sempre. Matthew... Anyway the wind blows

matthew -

the show must go on!!!!

Petito!!! -

petitona!!!...ets un sol...que dir?quant sempre hem robes les paraules...bueno, sepre aquella petita gran cosa que no hem cansare de dir-te i no nomes t ho dire a,mb paraules sino tambe amb gestos, caricies...T'ESTIMO!
la gent no ho sap, pero tu ho saps de sobre...gracies a tu se que es estima a una persona...GRACIES per tot: per la cancion desesperada, per l'ismael serrano, per el hijo de la luna, per les llums, per la companyia, pels somriures..per tot!!!

Elma -

Marta! m'ha encantat el teu blog!m'ha sorprés molt gratament la sensibilitat que transmeten els teus textos i els annexos i té de dir que l'Ismael Serrano és un dels meus cantautors preferits.Té cançons precioses!Segueix escrivint i anant cap a la llum com ho fan les teves paraules.